Muutoksia alkuvuoteen

Hyvää alkanutta vuotta 2021! Koronatilanteen vuoksi on pääkaupungin koronakoordinaatioryhmä päättänyt pitää aiemmin antamansa rajoitukset ja suositukset voimassa vielä kolme viikkoa, eli 31.1.2021 saakka. Ju-jutsuklubin ollessa vastuullinen toimija seuraamme viranomaisten suosituksia ja kaikki ohjattu aikuisten harjoitustoiminta on tauolla 31.1. saakka, ellei ohjeistuksia sitä ennen muuteta. Myös aikuisten (15-vuotta täyttäneiden) peruskurssien alkamisajankohdat siirtyvät.

Jos uusia rajoituksia ei tule, aikuisten kevätkauden harjoitukset ja peruskurssit alkavat 1.2.2021 alkavalla viikolla!

Koronakoordinaatioryhmä arvioi lasten ja nuorten harrastustoimintaa uudestaan ensi viikolla (viikolla 2), jonka jälkeen toivottavasti pääsemme aloittamaan junioreiden kevätkauden. Mikäli junnuharjoitukset sallitaan, alkavat junnu ju-jutsun perus- ja jatkoryhmä sekä junnu BJJ -harjoitukset viikolla 3. Tästä tiedotamme kuitenkin erikseen heti, kun saamme asiasta lisää tietoa.

Tilanne on meille kaikille ikävä, mutta, kuten aiemmin olemme todenneet, nyt taistellaan koronaottelun viimeistä erää. Viimeinen erä on aina raskain, mutta jokaisen meistä on jaksettava vielä taistella ja siten omalla toiminnallaan ehkäistä viruksen leviämistä. Vaikka ryhmien ohjatut harjoitukset ovat tauolla, on Ju-jutsuklubin sali edelleen harjoitusmaksunsa maksavien vapaaharjoittelukäytössä.