Hokutoryu Ju-jutsu
Suomessa kehitetty tyylisuunta – kamppailulajien kuningas
Brasilialainen ju-jutsu
Mattokamppailuun keskittyvä kunto- ja kilpalaji
Potkunyrkkeily
Tehokasta pystykamppailua
Kyokushin karate
Suoraviivainen, intensiivinen ja kova
Junnu-jutsu
Itsepuolustus- ja kilpailulaji 7-14 -vuotiaille
Junnu BJJ
Mattokamppailua 8-14 -vuotiaille
Kenjutsu
Japanilaisen miekan käytön harjoittelua

Aloita harrastus!

Haluatko hyvän itsepuolustustaidon ja lujan fyysisen kunnon? Aloita kamppailulajiharrastus Helsingin ju-jutsuklubilla! Seuran harjoitustoimintaan tullaan mukaan peruskurssien kautta. Peruskurssilla opetellaan lajin perusteet, aikaisempaa kamppailulajikokemusta ei tarvita. Peruskurssit sopivat sekä naisille, että miehille, varsinaista yläikärajaa ei ole. Kurssille osallistumiseen ei tarvitse olla valmiiksi hyvässä kunnossa, sillä harjoitukset on suunniteltu niin, että kurssin edetessä kunto kasvaa. Kurssin jälkeen osallistujalla on edellytykset siirtyä harjoittelemaan jatkoryhmään.

Peruskurssivalikoimaamme kuuluvat seuraavat lajit:
Hokutoryu ju-jutsu (alaikäraja 14v)
Kickboxing (alaikäraja 14v)
Brasilialainen ju-jutsu (alaikäraja 14v)
Kyokushin karate (alaikäraja 14v)
Kenjutsu (alaikäraja 14v)
Junnu ju-jutsu 7-14-vuotiaille

Junnu BJJ:ssä ei ole erillistä peruskurssia, aloittelijat ja pidempään harrastaneet harjoittelevat samassa ryhmässä.

Aikuisille ja nuorille suunnatut kamppailulajien peruskurssit alkavat tammikuussa, maaliskuussa, elokuussa ja lokakuussa, junioreille suunnattu kurssi tammikuussa ja elokuussa.

Löydä oma lajisi ja ilmoittaudu mukaan!

Jos olet harrastanut Ju-jutsuklubilla harjoiteltavia kamppailulajeja aikaisemmin ja sinulla vähintään on peruskurssia vastaavat taidot, sinun ei tarvitse suorittaa peruskurssia uudestaan. Tässä tapauksessa voit aloittaa harjoittelun suoraan vyöarvoa/tasoasi vastaavassa ryhmässä.

Jos viime harrastuskerrasta on kulunut vuosia ja koet, ettet ole valmis aloittamaan harjoittelua jatkoryhmässä, sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Voit joko suorittaa peruskurssin kokonaan uudestaan kertauksena, tai voit käydä muutaman kerran peruskurssilla kertaamassa ja sen jälkeen siirtyä jatkoryhmään omaan tahtiin. Mikäli suoritat peruskurssin kokonaan uudestaan ja vasta sen jälkeen siirryt jatkoryhmään, maksat peruskurssimaksun. Mikäli käyt peruskurssilla vain muutaman kerran jonka jälkeen siirryt jatkoryhmään, maksat tavallisen kausimaksun.

Toimi näin:

Ju-jutsuklubi käyttää myClubia, jonka kautta hallinnoimme jäsenrekisteriä, laskutusta, tapahtumailmoittautumisia, läsnäoloseurantaa ja jäsentiedotteita. Ilmoittaudu Ju-jutsuklubin myClubiin ennen kun tulet ensimmäiseen harjoitukseen TÄÄLLÄ. Toivottavaa on, että jokaiseen harjoitukseen ilmoittautuu ennakkoon myClubin kautta, se nopeuttaa läsnäoloseurantaa harjoituksissa. Harjoitukseen voi ilmoittautua siihen kellonlyömään saakka, jolloin harjoitus on merkitty alkavaksi.

Jos sinulla on lajipassi, johon on merkitty toinen seura voit tulla käymään Klubin toimistolla niin päivitetään seura ajan tasalle.

Tutustu myös salietikettiin sekä varmista, että sinulla on voimassaoleva lajilisenssi ja kamppailulajit kattava vakuutus.

Kaikissa mieltä askarruttavissa kysymyksissä voi olla yhteydessä Klubin toimistoon, tai soittamalla arkisin klo 13-20 välillä (09) 694 6554.

Alkavat peruskurssit

Kursseille osallistuminen ei edellytä aikaisempaa urheilutaustaa.
Tervetuloa mukaan uuden harrastuksen pariin!

Ohjeet peruskurssille saapuvalle

Varusteiksi käy alkuun sisäliikuntaan sopivat vaatteet, esim. shortsit ja t-paita. Ohjaajat neuvovat lajinomaisen harjoitusasun hankkimisessa kun se on ajankohtaista. Tatamilla harjoitellaan aina paljain jaloin, joten on hyvä varata mukaan sandaalit, joilla kuljetaan pukuhuoneen ja salin väli. Jalat tulee pestä pukuhuoneessa ennen harjoittelua. Pukuhuoneiden kaappeja varten tarvitset oman riippulukon. Pukuhuoneiden kaappeja saa varata vain harjoituksen ajaksi, ne eivät ole jatkuvaa säilytystä varten.

Peruskurssin hinta on 80€, hintaan sisältyy kuluvan kalenterivuoden vuosimaksu. Peruskurssimaksu laskutetaan myClubin kautta, lasku tulee myClubissa ilmoitettuun sähköpostiin. Lasku on mahdollista maksaa myös liikuntaseteleillä tai tarvittaessa käteisellä. Peruskurssilla saa kerran käydä kokeilemassa ja sen jälkeen päättää että jatkaako, lähetämme laskun kurssista toisen harjoituskerran yhteydessä.

Helsingin Ju-jutsuklubi EI ole vakuuttanut harrastajiaan, vaan jokaisen tulisi huolehtia omasta vakuutusturvastaan itse. Kamppailu-urheilun harrastajana on hyvä huomata, että yleensä tapaturma- ja kotivakuutukset eivät kata kamppailu-urheilussa tapahtuneita vahinkoja. Asia kannattaa selvittää omassa vakuutusyhtiössäsi.

Helsingin ju-jutsuklubin ollessa eri kamppailulajiliittojen jäsen, on kaikilla jäsenillämme mahdollisuus lunastaa oman lajiliiton kautta edullinen ja kattava lisenssivakuutus. Eri lajeilla ja liitoilla on eri lisenssi- ja vakuutuskäytännöt.

Peruskurssille ilmoittautuminen tapahtuu myClubissa ennen ensimmäistä harjoituskertaa. Henkilö, joka ei ole rekisteröitynyt myClubiin ei voi osallistua harjoitukseen.

Seuran käytännön mukaisesti jokaiseen harjoitukseen ilmoittaudutaan ennakkoon myClubissa, tämä onnistuu joko selaimessa tai sovelluksessa. Sovelluksessa harjoitukset löytyvät tapahtumista kohdasta ”Omat”. Ohjaaja tekee harjoituksessa läsnäoloseurantaa myClubissa ja se nopeutuu huomattavasti, jos osallistujat ovat ilmoittautuneet harjoituksiin ennakkoon.

Jos sinulla on kysyttävää, voit olla yhteydessä Ju-jutsuklubin toimistoon sähköpostitse tai soittamalla arkisin klo 13-20 välillä (09) 694 6554.

Tervetuloa peruskurssille!

Tutustu lajeihin!

Hokutoryu Ju-jutsu

Hokutoryu ju-jutsu on suoraviivainen ja tehokas itsepuolustus- ja kilpailulaji.

Kenjutsu

The art of sword fighting. Lajilla on pitkät perinteet japanilaisten sotureiden historiassa.

Brasilialainen ju-jutsu

Brasilialainen ju-jutsussa ottelu painottuu erilaisiin maassa käytäviin kamppailutekniikoihin.

Junnu BJJ

Junnu BJJ on Brasilialaista ju-jutsua sovellettuna 8-14 -vuotiaille.

Potkunyrkkeily

Potkunyrkkeily on kamppailulaji, johon sisältyy nyrkkeilyn lyönnit ja karaten potkut.

Junnu ju-jutsu

Junnu ju-jutsu on Hokutoryu ju-jutsua sovellettuna 7-14 -vuotiaille.

Kyokushin karate

Kyokushin-tyylin ominaispiirteitä ovat kova ja realistinen harjoittelu, sparraus, sekä täydellä kontaktilla käytävät knockdown-ottelut.

Hokutoryu Ju-jutsu – Tutustu lajiin
Peruskurssi alkaa ke 25.10. klo 18:00
Harjoitusajat: ma klo 18:15-19:15 ja ke klo 18:00-19:15

Junnu Ju-jutsu – Tutustu lajiin
Peruskurssi alkaa tammikuussa
Harjoitusajat: to klo 17:00-18:00 ja su klo 16:00-17:15

Potkunyrkkeily Tutustu lajiin
Peruskurssi alkaa ma 25.10. klo 17:00
Harjoitusajat: ma klo 17:00-18:15 ja ke klo 17:00-18:00

Kyokushin Karate Tutustu lajiin
Peruskurssi alkaa to 26.10. klo 19:15
Harjoitusajat: to klo 19:15-20:45 ja su klo 18:30-20:00

Brasilialainen Ju-jutsu Tutustu lajiin
Peruskurssi alkaa ti 24.10. klo 19:15
Harjoitusajat: ti klo 19:15-20:45 ja pe klo 18:30-20:00

Kenjutsu Tutustu lajiin
Peruskurssi alkaa ke 27.10. klo 20:30
Harjoitusajat: ke klo 20:30-21:45

Kursseille osallistuminen ei edellytä aikaisempaa urheilutaustaa.
Tervetuloa mukaan uuden harrastuksen pariin!