Hokutoryu Ju-jutsu
Suomessa kehitetty tyylisuunta – kamppailulajien kuningas
Brasilialainen ju-jutsu
Mattokamppailuun keskittyvä kunto- ja kilpalaji
Potkunyrkkeily
Tehokasta pystykamppailua
Kyokushin karate
Suoraviivainen, intensiivinen ja kova
Junnu-jutsu
Itsepuolustus- ja kilpailulaji 7-14 -vuotiaille
Junnu BJJ
Mattokamppailua 8-14 -vuotiaille
Kenjutsu
Japanilaisen miekan käytön harjoittelua

Lisenssi ja -vakuutus

Helsingin Ju-jutsuklubi EI ole vakuuttanut harrastajiaan, vaan jokaisen tulisi huolehtia omasta vakuutusturvastaan itse. Kamppailu-urheilun harrastajana on hyvä huomata, että yleensä tapaturma- ja kotivakuutukset eivät kata kamppailu-urheilussa tapahtuneita vahinkoja. Asia kannattaa selvittää omassa vakuutusyhtiössäsi.

Helsingin ju-jutsuklubin ollessa eri kamppailulajiliittojen jäsen, on kaikilla jäsenillämme mahdollisuus lunastaa oman lajiliiton kautta edullinen ja kattava lisenssivakuutus. Eri lajeilla ja liitoilla on eri lisenssi- ja vakuutuskäytännöt.

Hokutoryu ju-jutsu ja junnu ju-jutsu

Hokutoryu ju-jutsun lajiliitto on Suomen Karateliitto. Suomen Karateliitto edellyttää, että jokaisella Hokutoryu ju-jutsun harrastajalla on liiton lisenssi, lisenssin hinta vuodelle 2024 on 15€. Tämä koskee kaikenikäisiä harrastajia. Lisenssikausi on kalenterivuosi.

Suomen Karateliiton lisenssin haltijoilla on mahdollisuus lunastaa liiton edullinen ja kattava lisenssivakuutus. Löydät lisätietoa lisenssistä ja -vakuutuksista Karateliiton sivuilta ja pääset lunastamaan ne Suomisportista. Lisenssikortin saa ladattua omaan puhelimeen Cardu-appiin (ohjeet). Lisenssikorttia näyttämällä saa etuja useilta liiton yhteistyökumppaneilta, tutustu etuihin tästä.

Brasilialainen ju-jutsu

Brasilialaisen ju-jutsun lajiliitto on Suomen Brasilialaisen ju-jutsun liitto. BJJ-liitolla on käytössä kaksi eri lisenssiä. Ensimmäinen lisenssi on lajiliittolisenssi, jonka haltijalla on mahdollisuus lunastaa lisenssivakuutus. Lajiliittolisenssin hinta vuodelle 2024 on 10€. Lisenssikausi on kalenterivuosi.

Suomen Brasilialaisen ju-jutsun liiton lajilisenssin haltijoilla on mahdollisuus lunastaa liiton edullinen ja kattava lisenssivakuutus. Löydät lisätietoa lisenssistä ja -vakuutuksista BJJ-liiton sivuilta ja pääset lunastamaan ne Suomisportista.

Toinen BJJ-liiton lisenssi on kilpailijalisenssi. Lisenssi on pakollinen liiton arvokilpailuissa kilpaileville, lisenssin hinta on 25€ ja voimassa kalenterivuoden. Kilpailijalisenssi ostaminen onnistuu kilpailuihin ilmoittautumisen yhteydessä, BJJ-liiton sivuilta. Lisätiedot löydät täältä.

Sekä lajiliittolisenssi, että kilpailijalisenssi oikeuttavat osallistumaan BJJ-liiton tuomarikoulutuksiin ja BJJ- liiton suurleireille. Jos sinulla ei ole tarvetta vakuutukselle, voit valita näistä jommankumman. Jos kilpailet ja tarvitset liiton vakuutuksen, tulee sinun lunastaa molemmat lisenssit.

Potkunyrkkeily

Potkunyrkkeilyn lajiliitto on Suomen Potkunyrkkeilyliitto. Suomen Potkunyrkkeilyliiton harrastajalisenssin hinta vuodelle 2024 on 24€, kilpalisenssin hinta on 40€. Ilman lisenssiä ei ole mahdollista osallistua Suomen Potkunyrkkeilyliiton alaisiin kilpailuihin, koulutuksiin tai leireille.

Suomen Potkunyrkkeilyliiton lisenssin haltijoilla on mahdollisuus lunastaa liiton edullinen ja kattava lisenssivakuutus. Löydät lisätietoa lisensseistä ja -vakuutuksista Potkunyrkkeilyliiton sivuilta ja pääset lunastamaan ne Suomisportista.

Kyokushin karate

Kyokushin karaten lajiliitto on Suomen Karateliitto. Suomen Karateliitto edellyttää, että jokaisella karaten harrastajalla on liiton lisenssi, lisenssin hinta vuodelle 2024 on 15€. Tämä koskee kaikenikäisiä harrastajia. Lisenssikausi on kalenterivuosi. Lisenssikausi on kalenterivuosi.

Suomen Karateliiton lisenssin haltijoilla on mahdollisuus lunastaa liiton edullinen ja kattava lisenssivakuutus. Löydät lisätietoa lisenssistä ja -vakuutuksista Karateliiton sivuilta ja pääset lunastamaan ne Suomisportista

Lisenssikortin saa ladattua omaan puhelimeen Cardu-appiin (ohjeet). Lisenssikorttia näyttämällä saa etuja useilta liiton yhteistyökumppaneilta, tutustu etuihin tästä.

Kenjutsu

Kenjutsun lajiliitto on Suomen Karateliitto. Suomen Karateliitto edellyttää, että jokaisella kenjutsun harrastajalla on liiton lisenssi, lisenssin hinta vuodelle 2024 on 15€. Tämä koskee kaikenikäisiä harrastajia. Lisenssikausi on kalenterivuosi. Lisenssikausi on kalenterivuosi.

Kaapelitehdas D-rappu, 4. krs
Tallberginkatu 1
Toimisto auki ma-ke ja pe klo 14-20, torstaisin toimisto on auki klo 16:30-20.

Some