Hokutoryu Ju-jutsu
Suomessa kehitetty tyylisuunta – kamppailulajien kuningas
Brasilialainen ju-jutsu
Mattokamppailuun keskittyvä kunto- ja kilpalaji
Potkunyrkkeily
Tehokasta pystykamppailua
Kyokushin karate
Suoraviivainen, intensiivinen ja kova
Junnu-jutsu
Itsepuolustus- ja kilpailulaji 7-14 -vuotiaille
Junnu BJJ
Mattokamppailua 8-14 -vuotiaille
Kenjutsu
Japanilaisen miekan käytön harjoittelua

myClub

Kirjaudu Ju-jutsuklubin myClubiin

Kirjautuminen ohjaa sinut Ju-jutsuklubin myClubiin. Jos et vielä ole liittynyt Ju-jutsuklubin myClubiin, liity painamalla Rekisteröi uusi jäsentili.

Mikäli on kysyttävää MyClubista tai liittymisen suhteen on ongelmia, ole yhteydessä Klubin toimistoon sähköpostitse .

Kysymys: Voinko tulla kokeilemaan, ennen kun liityn myClubiin?
Vastaus: Et voi, myClubiin rekisteröidytään ennen ensimmäistä harjoituskertaa. Henkilö jolla ei ole myClubia, ei voi osallistua harjoitukseen.

Kysymys: Minulla on jo myClub-tunnukset toisessa seurassa, voinko liittyä niillä?Vastaus: Kyllä voi, jos sinulla on myClub käytössä jonkun toisen harrastuksen yhteydessä voit liittää HJJK MyClubin samaan tiliin. Suosittelemme tekemään tämän selaimessa. Paina Rekisteröi uusi jäsentili ja käytä toisessa harrastuksessa käyttämääsi sähköpostia. Kun olet syöttänyt tietosi myClub ehdottaa sinulle jäsentilien yhdistämistä.

Kysymys: Toinen meidän perheestä on aloittamassa harrastuksen. Miten saan hänet samaan tiliin?
Vastaus: Kirjaudu tilillesi ja mene kohtaan ”ilmoita toinen jäsen”.

Kysymys: En pääse kirjautumaan myClubiin.
Vastaus: Jos olet unohtanut kirjautumistietosi, paina ”Salasana unohtunut” ja syötä myClubissa käyttämäsi sähköpostiosoite. Noudata sähköpostiisi tulevia ohjeita.

Kysymys: En löydä tapahtumia myClubin sovelluksessa.
Vastaus: Mene kalenteriin ja valitse yläreunasta kohta ”Omat”.

Kysymys: Kaikki harjoitusmerkintäni eivät näy minulle myClubin sovelluksessa.
Vastaus: Varmista, että olet valinnut kaikki tapahtumatyypit näytettäviksi. Mene kohtaan aktiivisuus ja valitse tapahtumatyyppien kohdalla kolme vaaleansinistä viivaa jolla pääset muuttamaan suodatusasetuksia. Jos haluat muuttaa aikaväliä, valitse ylhäältä suodattimesta haluamasi aikaväli.

Kysymys: Olen lopettanut harjoittelun ja haluan tietoni poistettavan. Miten toimin?
Vastaus: Kirjaudu omalle tilillesi ja mene omiin tietoihisi. Valitse sieltä ”Lähetä jäsentilin poistopyyntö”. Ole tarvittaessa yhteydessä Klubin toimistoon.

Mikä on myClub?

MyClub on seurojen jäsenpalvelu, jonka avulla Helsingin ju-jutsuklubi hallinnoi ilmoittautumisia, läsnäoloseurantaa, jäsenrekisteriä, laskutusta ja viestintää. MyClub on harrastajalle helppokäyttöinen ja toimii sekä selaimessa, että puhelimeen ladattavana sovelluksena. Harrastajana saat käyttöoikeuden myClubiin, jolla voit helposti ylläpitää omia yhteystietojasi ja saat laskut ja tiedotteet automaattisesti omalle jäsensivullesi. Omalta jäsensivultasi voit myös ilmoittautua helposti seuran harjoituksiin sekä seurata omaa harjoitteluaktiivisuuttasi. Kaikki tietoliikenne on myClubissa suojattua, ja salasanat ovat järjestelmässä vahvasti salattuja.

Saat myClubissa näkyviin sinun ryhmäsi tulevat harjoitukset ja voit ennen harjoitusta merkitä, että oletko osallistumassa kyseiseen harjoitukseen vai et. Sovelluksessa tulevat harjoitukset joihin et vielä ole ilmoittautunut, näkyvät kalenterissa kohdassa ”omat”. On toivottavaa, että harjoituksiin ilmoittaudutaan ennakkoon, sillä ohjaaja tekee harjoituksissa läsnäoloseurantaa, jonka yhteydessä saat harjoitusmerkinnän myClubiin ja tämä nopeutuu huomattavasti, kun on ilmoittautunut ennakkoon. Ilmoittautuminen onnistuu siihen kellonlyömään asti, jolloin harjoitus on merkitty alkavaksi.

Kaapelitehdas D-rappu, 4. krs
Tallberginkatu 1
Toimisto auki ma-ke ja pe klo 14-20, torstaisin toimisto on auki klo 16:30-20.

Some