Ju-jutsuklubi ottaa myClubin käyttöön

Helsingin ju-jutsuklubi on ottanut käyttöönsä myClub urheilu- ja vapaa-ajan yhteisöjen toiminnanohjauspalvelun, jonka avulla seuramme lähettää jäsentiedotteita, hallinnoi jäsenten läsnäoloseurantaa, harjoitusmaksuja, jäsenrekisteriä ja tapahtumailmoittautumisia.

myClub on helppokäyttöinen web-sovellus, joka toimii kaikissa yleisimmissä selaimissa sekä puhelimeen ladattavana applikaationa. Kaikki tietoliikenne on myClubissa suojattua, ja salasanat ovat järjestelmässä vahvasti salattuja. Jäsenenä saat käyttöoikeuden myClubiin, jolla voit helposti ylläpitää omia yhteystietojasi ja saat laskut ja jäsentiedotteet automaattisesti omalle jäsensivullesi. Omalta jäsensivultasi voit myös ilmoittautua helposti seuran harjoituksiin ja avoimiin tapahtumiin sekä seurata omaa harjoitteluaktiivisuuttasi.

Harjoitusten läsnäoloseuranta tulee siirtymään myClubiin. Saat myClubissa helposti näkyviin sinun ryhmäsi tulevat harjoitukset ja voit ennen harjoitusta merkitä, että oletko osallistumassa kyseiseen harjoitukseen vai et. Ohjaaja tekee harjoituksissa läsnäoloseurantaa, jonka yhteydessä saat harjoitusmerkinnän myClubiin. Jatkossa tulemme laskuttamaan vuosi- ja harjoitusmaksut myClubin kautta, jolloin laskut tulevat kätevästi omaan sähköpostiin. Maksuvaihtoehtoina ovat edelleen myös liikuntasetelit ja tarvittaessa käteinen. Mikäli olet jo maksanut harjoitusmaksuja tälle vuodelle, merkitsethän sen myClubiin liittymisen yhteydessä, jotta laskut lähtevät oikein.

Kaikkien Ju-jutsuklubilaisten tulee liittyä myClubiin, se tapahtuu seuraavalla tavalla:

Kun liityt Ju-jutsuklubin myClubiin, tee liittyminen verkkosivujen kautta. Mene osoitteeseen: https://hjjk.myclub.fi/flow/events/2102472 ja ilmoittaudu tapahtumaan nimeltä Tervetuloa HJJK MyClubiin. MyClubia voi käyttää selaimessa tai appina jonka voi ladata puhelimen sovelluskaupasta. Appin nimi on MyClub. Jos sinulla on myClub käytössä jonkun toisen harrastuksen yhteydessä voit liittää HJJK MyClubin siihen tiliin.

Myclubiin liittyessä peruskurssilaiset jotka osallistuivat tammikuun peruskursseille voivat suoraan liittyä jatkoryhmiin. Uudet peruskurssilaiset, jotka olivat ilmoittautuneet maaliskuun peruskurssille tai ovat nyt ilmoittautuneet elokuun peruskurssille valitsevat peruskurssiryhmien joukosta.

Junioreiden kohdalla merkitään se harjoitusryhmä jossa juniori harjoitteli tauon alkaessa, eli ne junnut jotka olivat peruskurssilla merkitsevät itsensä peruskurssilaisiksi. Junioreiden kohdalla pyydetään vanhempia merkitsemään huoltajan yhteystiedot. Nuorten junioreiden, eli heidän jotka eivät itse lue tiedotteita kohdalla, merkitään harrastajan sähköpostiksi huoltajan sähköposti.

Mikäli on kysyttävää MyClubista tai liittymisen suhteen on ongelmia, ole yhteydessä Klubin toimistoon sähköpostitse info (at) finjutsu.com.