Peruskurssien aloitus maaliskuussa

26.2: HUOM! Vaikean koronatilanteen vuoksi olemme pakotettuja siirtämään maaliskuun ensimmäiselle viikolle alkavaksi suunniteltujen nuorten peruskurssien aloitusta myöhempään. Peruskursseille ilmoittautuneet säilyttävät paikkansa ja tiedotamme kurssien aloituksesta myClubin kautta.

—————————————————————————————————————————-

Pääkaupunkiseudun koronakoordinaatioryhmä on eilen tiedottanut pitävänsä nykyiset rajoitukset ja suositukset voimassa vielä maaliskuun loppuun. Tämä tarkoittaa, että aikuisten peruskursseja ei vielä maaliskuussa päästä aloittamaan. Ne aikuiset, jotka ovat jo kursseille ilmoittautuneet, säilyttävät paikkansa.

Kaupungin ohjeita noudattaen, voimme kuitenkin käynnistää peruskurssit 13–19-vuotiaille. Peruskurssit sopivat sekä tytöille että pojille, jotka haluavat hyvän itsepuolustustaidon ja lujan fyysisen kunnon. Aikaisempaa kokemusta tai kovaa kuntoa ei tarvita, kursseilla lähdetään alkeista liikkeelle ja kunto kasvaa kurssin edetessä! Kurssit alkavat maaliskuun ensimmäisellä viikolla ja kaikilla kursseilla on vielä tilaa! ‍

Kamppailulajikurssit nuorille:

Hokutoryu ju-jutsu 14-19-vuotiaille alkaa ma 1.3. klo 18:15.
Kurssi harjoittelee maanantaisin klo 18:15-19:15 ja keskiviikkoisin klo 18:00-19:15.

Potkunyrkkeily 13-19-vuotiaille alkaa ma 1.3. klo 17:00.
Kurssi harjoittelee maanantaisin klo 17:00-18:15 ja keskiviikkoisin klo 17:00-18:00.

Brasilialainen ju-jutsu 15-19-vuotiaille alkaa ti 2.3. klo 19:15.
Kurssi harjoittelee tiistaisin klo 19:15-20:45 ja perjantaisin klo 18:30-20:00.

Kurssin hinta on 80€ sisältäen vuoden 2021 vuosimaksun, kurssit päättyvät huhtikuun lopussa. Kaikille kursseille ilmoittaudutaan ennakkoon myClubin kautta, se onnistuu tämän linkin kautta.

Tätä nuoremmille, 7-14-vuotiaille, meillä on lajivalikoimassa junnu ju-jutsua ja junnu brassi ju-jutsua, molempiin ryhmiin otetaan vielä uusia harrastajia mukaan!

Jos sinulla on ystäviä, sukulaisia, naapureita tai tunnet jonkun muun joka voisi olla kiinnostunut, niin tiedota heitä että nuorten kurssit alkavat ja kaikilla kursseilla on tilaa! Ilmoittautuneille lähetetään vielä tarkat turvallisuusohjeet ennen kurssin alkamista.

Tervetuloa mukaan!