On aika palata kamppailulajien pariin

On aika suunnata katse kohti uutta kautta ja palata kamppailu-urheilun pariin. Ju-jutsuklubin syyskausi käynnistyy ja normaaliin päiväjärjestykseen palataan maanantaina 10.8 lähtien. Seuraavat ryhmät tekevät kuitenkin poikkeuksen:

– Junnu ju-jutsu keltavöiset ja ylemmät: syyskausi alkaa ti 18.8. klo 17:00.
– Albert Cohenin sunnuntain kickboxingharjoitukset käynnistyvät su 23.8.
– Renshi Mikko Leistin Hokutoryu ju-jutsun sunnuntaiharjoitukset jatkuvat su 23.8
– BJJ:n ohjattu tiistaitreeni on 11.8. ja 18.8. klo 19:15-20:45.
– Elokuun ajan BJJ:llä ei ole ohjattua harjoitusta torstaisin, sen tilalla on ohjattu harjoitus keskiviikkoisin klo 18:00-19:15.
– Hokutoryu ju-jutsun otteluharjoitukset käynnistyvät syyskuun alussa.

Harjoitusaikoihin on tulossa joitain lisäyksiä ja muutoksia. Hokutoryu ju-jutsun musta- ja ruskeavöisille tulee uusi harjoitus. Sensei Antti Käenmäki 4. Dan ohjaa harjoituksen ruskea- ja mustavöisille lauantaisin klo 11:00-12:30, ensimmäinen harjoitus on lauantaina 8.8.

Brassi ju-jutsu saa uuden ohjatun harjoitusvuoron. Sakari Räsänen ohjaa maanantaisin klo 15:30-17:00 harjoituksen kaiken tasoisille vähintään peruskurssin käyneille brassi ju-jutsukoille. Ryhmä aloittaa maanantaina 24.8.

Muista muutoksista tiedotamme mahdollisimman pian. Olemme ottaneet käyttöön myClub-seuratyökalun, jonka avulla seuramme lähettää jäsentiedotteita, hallinnoi jäsenten läsnäoloseurantaa, harjoitusmaksuja, jäsenrekisteriä ja tapahtumailmoittautumisia. Kaikkien harrastajien tulee liittyä myClubiin, joten jos et vielä ole rekisteröitynyt, se onnistuu tämän linkin kautta.

Mikäli sinulla tai jollain lähipiirissäsi ilmenee flunssa- tai kuumeoireita, älä tule harjoituksiin ja ota välittömästi yhteyttä terveydenhuoltoon. Jos sinulla tai lähipiirissäsi todetaan Covid-19 -tartunta, ole välittömästi yhteydessä Ju-jutsuklubin toimistoon sähköpostitse , jotta voimme ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin.

Jos vierailet tai olet vieraillut maassa johon on voimassa matkustusrajoituksia tai suositellaan omaehtoista karanteenia, harjoituksiin on kielletty tulla 14 vuorokauteen matkan jälkeen. Huomioithan, että vaikka tuntisit itsesi terveeksi mutta olet tavannut flunssaisen tai kuumeisen henkilön, niin sinä et voi tulla harjoituksiin ennen kuin on tiedossa, että johtuivatko tapaamasi henkilön oireet Covid-19 tartunnasta.

Uudet peruskurssit alkavat viikolla 34. Jos sinulla on ystäviä, tuttuja, perheenjäseniä, työkavereita tai naapureita jotka ovat kiinnostuneita kamppailulajeista, kannusta heitä mukaan uuden harrastuksen pariin. Milloinkaan ei ole liian myöhäistä aloittaa!