OHJATUT HARJOITUKSET TAUOLLE

Valtioneuvoston kanslia on tänään linjannut, että koronavirustartuntojen vähentämiseksi tulee rajoittaa lähikontakteja harrastetoiminnassa ja muulla vapaa-ajalla. Ohjeistuksen mukaisesti, Helsingin ju-jutsuklubin ohjatut kamppailuharjoitukset jäävät toistaiseksi tauolle perjantaista 13.3. alkaen. Tämä tilanne on meille kaikille todella ikävä, mutta tässä tilanteessa tärkein on terveys ja toimimme THL:n linjauksen mukaisesti. Seuraamme tiiviisti THL:n ohjeistuksia ja tiedotamme tilanteen muuttumisesta.

Harjoitustoiminta salissa ei lopu kokonaan, ainoastaan ohjatut ryhmäharjoitukset keskeytetään toistaiseksi. Sali on avoinna vapaaharjoittelua varten, salissa on silloin väljempää ja lähikontaktien välttäminen on mahdollista. Oman tutun kaverin kanssa treenaaminen ja säkkien lyöminen ja potkiminen ovat turvallista harjoittelua. Paikalla tulee joinakin iltoina olemaan ohjaaja, joilta voi tarvittaessa pyytää neuvoja ja opastusta. Vapaaharjoittelussa ei ole harjoitusaikoja, joten saliin voi tulla aukioloaikojen puitteissa milloin vain. On ensiarvoisen tärkeää, että hygieniasta pidetään hyvää huolta, kädet tulee pestä huolellisesti vedellä ja saippualla. JOS TUNNET OLOSI VÄHÄNKÄÄN FLUNSSAISEKSI TAI MIKÄLI JOKU SINUN LÄHIPIIRISSÄSI SAIRASTAA, ÄLÄ TULE SALILLE!

Kickboxingin ja Hokutoryu ju-jutsun peruskurssien vyökokeet 18.3. siirretään myöhemmälle ajankohdalle, kun normaali harjoittelu on taas mahdollista. Uudesta ajankohdasta tiedotetaan kokeltaita henkilökohtaisesti.

Peruskurssit, joiden oli määrä alkaa maaliskuun lopussa, siirretään myöhemmälle ajankohdalle. Tilannetta seurataan ja uusi alkamisajankohta ilmoitetaan heti kun tilanne taas sallii normaaliharjoittelun. Kaikki peruskursseille ilmoittautuneet säilyttävät paikkansa kurssilla ja uutta ilmoittautumista ei tarvita.

Facebookissa on Ju-jutsuklubin harrastajille tarkoitettu, suljettu ryhmä nimeltä Ju-jutsuklubin ilmoitustaulu. Mikäli sinulla on Facebook käytössä, liitythän tähän ryhmään (muista vastata kysymykseen mitä lajia harrastat liittymispyyntöä lähettäessäsi). Siellä pystymme nopeasti tiedottamaan tilanteesta.

Mikäli sinulla tai lähipiirissäsi todetaan koronavirustartunta tai olet joutunut karanteeniin, tiedotathan Ju-jutsuklubin toimistoa asiasta pikaisesti sähköpostitse info (AT) finjutsu.com. Jäsenistön terveystiedot ovat salassapitovelvollisuuden piirissä.

Tehdään parhaamme tartuntojen levittämisen välttämiseksi!