Mirja Pullista potkunyrkkeilyn vastuuvalmentaja

Helsingin ju-jutsuklubin potkunyrkkeilyn valmennusvastuu on siirtynyt Mirja Pullille. Ju-jutsuklubilla lajin aloittanut Mirja on ollut aktiivinen kilpailija, parhaimpana saavutuksena SM pronssi. Hän on oman lajiharjoittelun ohessa suorittanut potkunyrkkeilyn II-tason valmentaja ja ohjaajakoulutuksen. Varsinaiselta koulutukseltaan Mirja on YAMK-tradenomi ja kasvatustieteiden maisteri.

Valmennusvastuutaan Mirja kuvailee seuraavasti; ”Tavoitteenamme on kehittään HJJK:n potkunyrkkeilyvalmennusta entistä yhtenäisemmäksi ja tavoitteellisemmaksi. Haluamme tarjota hyvät mahdollisuudet niin kilpailemiseen ja lajin parissa etenemiseen, kuin lajin harjoittelemiseen kuntoilumielessä.”. Mirjalle on tärkeää, että harjoitusilmapiiri on positiivinen ja innostava, niin että kaikki viihtyvät tasosta riippumatta! Mirjan lisäksi ohjaustoiminnassa jatkavat Klubin tutut potkunyrkkkeilyvalmentajat.

Mirja haluaa kannustaa kaikkia seuran potkunyrkkeilijöitä osallistumaan seuran omien tapahtumien lisäksi liiton koulutuksiin ja leireille, niistä viestitään pääsääntöisesti Facebookin HJJK Kickboxing -ryhmässä. Ryhmään kannattaa liittyä, niin pysyy ajan tasalla potkunyrkkeilytapahtumista. Jos on kiinnostunut kilpailemisesta tai ohjaustoiminnan aloittamisesta, tai jos valmennuksesta herää muuten kysymyksiä, voi olla Mirjaan yhteydessä esim. Facebookissa tai Whatsappin kautta (numeron saa toimistolta).

Kaikki korona- ja muulla tauolla olleet, nyt mukaan harjoittelemaan! Tämä on hyvä aika tehdä paluu lajiin!