Kuopion Ju-jutsuseura 40-vuotta

Kuopion ju-jutsuseura juhlisti 40-vuotista olemassaoloaan ja järjesti lauantaina 31.8. juhlaleirin ja juhlaillallisen. Leiri pidettiin Kuopion kamppailukeskuksen tyylikkäissä tiloissa, paikka on samalla myös ju-jutsuseuran kotidojo. Leirin kouluttajat olivat soke A. Niiniketo 10. dan, hanshi R. Väntär 8. dan, shihan K. Tenhunen 7. dan, shihan T. Koivisto 6. dan ja renshi M. Kolehmainen 5. dan. Osallistujia leirillä oli hieman yli 100, Kimmo Tenhunen ohjasi myös Kenjutsuharjoituksen.

Juhlaillallinen oli järjestetty perinteisellä ja arvokkaalla Kuopion klubilla, jossa illallisen lisäksi saatiin nauttia kuorolaulusta, sekä värikkäistä esitelmistä seuran historiasta. Luonnollisesti illan ohjelmassa oli myös puheita ja huomionosoituksia. Soke Niiniketo luovutti kaikkien Hokutoryu ju-jutsukoiden puolesta juhlivalle seuralle muistolautasen, sekä Suomen Karateliiton puolesta liiton standaarin.

Tilaisuudessa pystyi aistimaan miksi seura on pärjännyt ja menestynyt vuodesta toiseen, siellä on hyvä yhteishenki ja jämäkkä, vastuuntuntoinen johto. Kuopiolaiset onnistuivat järjestelyissä täydellisesti!