JU-JUTSUKLUBIN SALI SULJETTU

Valtioneuvosto on aikaisemmin linjannut, että koronavirustartuntojen vähentämiseksi tulee rajoittaa lähikontakteja harrastetoiminnassa ja muulla vapaa-ajalla. 16.3. linjausta tarkennettiin, että kaupunkien ja kuntien urheilutilat suljetaan 13.4. saakka ja suositeltiin, että muut toimivat samoin. Ju-jutsuklubin ollessa vastullinen toimija, noudatamme Valtioneuvoston suositusta ja sali suljetaan 13.4. asti.

Tämä tilanne on meille kaikille todella ikävä, mutta on meidän kaikkien vastuulla pyrkiä estämään viruksen leviämistä ja suojata riskiryhmiä tartunnoilta. Seuraamme tiiviisti THL:n ohjeistuksia ja tiedotamme tilanteen muuttumisesta.

Kickboxingin ja Hokutoryu ju-jutsun peruskurssien vyökokeet 18.3. siirretään myöhemmälle ajankohdalle, kun normaali harjoittelu on taas mahdollista. Uudesta ajankohdasta tiedotetaan kokeltaita henkilökohtaisesti.

Hokutoryu ju-jutsun SM-kilpailut joiden oli määrä olla 28.3. on siirretty syksyyn. Uusi ajankohta tiedotetaan myöhemmin.

Peruskurssit, joiden oli määrä alkaa maaliskuun lopussa, siirretään myöhemmälle ajankohdalle. Tilannetta seurataan ja uusi alkamisajankohta ilmoitetaan heti kun tilanne taas sallii normaaliharjoittelun. Kaikki peruskursseille ilmoittautuneet säilyttävät paikkansa kurssilla ja uutta ilmoittautumista ei tarvita.

Tehdään parhaamme tartuntojen levittämisen välttämiseksi!