Ju-jutsuklubi toiseksi paras seura joukkueiden SM-kisoissa

Brasilialaisen ju-jutsun joukkue SM-kilpailut olivat Ju-jutsuklubin ottelijoille menestyksekkäät! Seuran brassi ju-jutsukat ovat niittäneet mainetta kuluneen vuoden aikana ja tämä kilpailu osoitti jälleen tiimimme voiman! Ottelijoiden suoritukset ovat parantuneet tasaiseen tahtiin ja olimme Suomen toiseksi paras tiimi joukkuepisteillä laskettuna.

JOUKKUE SM MITALIT:

SM kultaa:
Miehet Elite +80kg (purppura, ruskea ja mustavyöt): Hirvinen Otto, Murto Benjamin, Mäensivu Elmo, Rönnvall Daniel, Sonntag Sebastian

SM hopeaa:
Naiset valko- ja sinivöiset:  Raappana Milena, Stenberg Milla, Vehomäki Varpu

SM pronssia:
Miehet +80kg (sinivöiset): Janhunen Jalmari, Kaikko Juho, Luhtanen Aleksi, Mäkinen Eemeli, Orlimo Antti
Miehet -80kg (valkovöiset): Granholm Victor, Saka Selim, Wrja Karo

Heidän lisäksi osallistuivat myös seuraavat ottelijat, jotka saivat arvokasta ottelukokemusta mutta eivät tällä kertaa yltäneet mitaleille: + 80kg valkovyöt: Höglund Isak, Kengo Ronny, Lassila Pasi, Lehtonen Arttu, Nylund Rasmus sekä -80kg sinivyöt: Hernberg Samuel, Juselius Filip ja Lunabba Petter.

Paljon onnea ottelijoille ja valmentajille hienoista saavutuksista! Seuraavaksi ottelijamme valmistautuvat Finnish Openiin, joka on kevätkauden viimeinen arvokilpailu.