Ju-jutsuklubi BJJ Finnish Open paras seura

Brasilialaisen ju-jutsun Finnish Open -kilpailut käytiin 7-8.5.2022 Vantaalla. Viikonloppu oli Ju-jutsuklubin Brassi ju-jutsukoille voiton juhlaa; ottelijat menestyivät hyvin ja seura palkittiin kilpailun parhaana seurana.

“Saavutimme pitkäaikaisen tavoitteemme, palautimme parhaan seuran palkinnon Helsingin ju-jutsuklubille 13 vuoden tauon jälkeen! Olemme valmistautuneet tähän hetkeen vuosien mittaan määrätietoisella, päivittäisellä harjoittelulla. Ottelijamme ovat kehittyneet hyvin ja suorituksissa näkyi teknisyyttä ja suurta taistelutahtoa.

Parhaan seuran lisäksi olimme myös kilpailun isoin seura. Tämä kuvastaa kilparyhmänne henkeä ja arvoja; toivon kaikkien harrastajien saavan mahdollisuuden kokea kilpailemisen tuoman ilon. Tämä kilpailu osoitti, että pitkäjänteinen työ tuottaa tulosta ja kovia kilpailijoita.” Sakari Räsänen kommentoi suojattiensa menestystä.

Finnish Open kultamitalistit:
Jaakko Vilander, musta- ja ruskeavöiset -88,3kg
Jouko Koskinen, purppuravöiset -88,3kg
Karo Wrja, valkovöiset -76kg
Varpu Vehomäki, valkovöiset -74kg

Finnish Open hopeamitalistit:
Otto Hirvinen, musta- ja ruskeavöiset -88,3kg

Finnish Open pronssimitalistit:
Jaakko Vilander, musta- ja ruskeavöiset avoin painosarja
Milena Raappana, sinivöiset -69kg
Otto Haahti, valkovöiset -82,3kg

Heidän lisäksi osallistuivat myös seuraavat ottelijat, jotka saivat arvokasta ottelukokemusta mutta eivät tällä kertaa yltäneet mitaleille: Hirvinen Panu, Joronen Elmeri, Lempiäinen Nikolas, Livistö Timo, Kyppö Juraj, Murto Benjamin, Orlimo Antti, Rämä Teemu ja Öysti Janne.

Paljon onnea koko tiimille ja valmentajille hienosta saavutuksesta! Tästä on hyvä jatkaa!