Hokutoryu 40v juhlaleiri

Helsingin ju-jutsuklubin järjestämä Hokutoryu ju-jutsun 40v juhlaleiri 11-12.3 oli mahtava tapahtuma!Leiri pidettiin Helsingissä Merihaan palloiluhallissa ja osallistujia oli salin täydeltä. Leirin avajaisia kunnioittivat läsnäolollaan myös Helsingin kaupunginhallituksen puheenjohtaja Tatu Rauhamäki ja Suomen Karateliiton puheenjohtaja Petri Tuominen, he pitivät tilaisuudessa myös puheet. Avajaistilaisuudessa oli myös merkittävät Dan-seremoniat.

Opetusministeri oli myöntänyt ansioituneille Ju-jutsuklubilaisille Suomen urheilu- ja liikuntakulttuurin ansiomitaleita ja ansioreistejä. Ansiomitalin saivat Andreas Agopov, Kimmo Myllymäki ja Jari Pere. Ansiomitalin kullattuna saivat Kimmo Tenhunen, Jarmo Rintamäki, Jari Gardziella, Albert Cohen, Timo Livistö ja Arto Roine. Ansioristi, joka edellyttää pitkäaikaista ja ansiokasta valtakunnallista työtä suomalaisen urheilun eteen, saivat Risto Väntär ja Mikko Leisti. Ansioristin kullattuna, joka myönnetään vain harvoille merkittäville urheiluvaikuttajille, sai Timo Hirvonen.